Sunday 22 March 2020

Year 4: Unit 7 "My Day" (vocabulary revision) (Monday, 23 March)

TASK 1
Phrases.


a) Watch the video. (vaata videot)
b) Write into your notebook (kirjuta oma vihikusse - NB! Kindlasti käsitsi!):

UNIT 7 (phrases)
1. in the morning - 
2. look at the sky - 
3. Good morning. -
4. I get up. -
5. I brush my teeth. -
6. I wash my face. -
7. in the afternoon -
8. Good afternoon. -
9. I play with my friends. -
10. I read a book. -
11. I go to the park. -
12. in the evening -
13. I clean up my room. -
14. I put on my pajamas. -
15. I go to bed. -
16. at night -
17. Good night. -
18. See you tomorrow. -

d) Translate the phrases (tõlgi need fraasid). Use Google Translate if you need to. (Kasuta Google'i tõlget, kui vaja.)
e) Send your teacher a photo of the phrases in your notebook. (Saada õpetajale pilt vihikus sellest leheküljest, kuhu need fraasid kirjutasid ja tõlkisid.)

TASK 2
Revision. Small test.

a) Go to https://forms.gle/4ES3f78UDtbHtnU56.
b) Do the test. Use your notebook, if needed. (Kasuta oma vihikut, kui vaja.)

No comments:

Post a Comment