Tunnikontrollis oli raskusi my (minu) muutmisel tema-vormi. Tüdrukust rääkides tuleb my asemel her, poisist rääkides his. Testis oli ka mitmeid kirjavigu - hooletusvigu. Püüdke neid mitte teha.
Videoülesandes oldi veel ebakindel määramisel, millal peab olema tegusõna algvorm (vajadusel -s/-es lõpuga) ja millal am/is/are _____ing. Jäta meelde, et kui on lauses tavalisust ja regulaarsust näitavad sõnad always, usually, every day, jmt, siis tuleb valida algvorm, kui lauses on väljendid, mis näitavad, et tegevus toimub just praegu - at the moment, right now jmt, siis tuleb valida am/is/are _____ing.
__________________________________________________
Tänase tunni ülesandeks on ebareeglipäraste tegusõnadega tegelemine.
TASK 1
a) Write into your notebook (under each other) the following verbs (kirjuta oma vihikusse üksteise alla järgnevad tegusõnad):
1. break
2. bring
3. build
4. buy
5. choose
6. come
7. do
8. drink
9. drive
10. eat
11. find
12. fly
13. freeze
14. get
15. give
16. go
17. have
18. know
19. leave
20. pay
21. run
22. say
23. see
24. sell
25. send
26. speak
27. swim
28. take
29. think
30. write
b) Watch the video and find the second and third principal of these irregular verbs. Write them into your notebook. Pause the video, if needed.
(Vaata videot ja kirjuta sealt välja nende ebareeglipäraste tegusõnade 2. ja 3. põhivorm endale vihikusse nende algvormide kõrvale. Pane video pausile, kui vaja, et saaksid õigesti kirjutada.)
Näide:
1. break, broke, broken
2. bring, brought, brought
jne
c) Take a photo of your work and send it to your teacher.
TASK 2
Tee korda oma tegemata või korrastamist vajavad eelmise nädala ülesanded.
No comments:
Post a Comment